Súbory cookie nám pomáhajú pri poskytovaní našich služieb. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

0,00 €
V tvojom košíku:
V košíku nemáš žiadne produkty
Celková suma:
0,00 € s DPH
Prejsť do nákupného košíka
0,00 €
V tvojom košíku:
V košíku nemáš žiadne produkty
Celková suma:
0,00 € s DPH
Prejsť do nákupného košíka

Predĺžená záruka a poistenie tovaru

Ochráň svojho nového miláčika! S predĺženou zárukou alebo poistením proti poškodeniu a krádeži si ich môžeš užívať bez obáv. Poskytovateľom predĺžených záruk a poistení tovarov je Allianz Assistance.

Predĺžená záruka o 1, 2, či 3 roky

  • Ako to funguje?
    • Oprava alebo výmena nefunkčného tovaru
    • Preplatenie nákladov na dopravu do servisu, diagnostiku, prácu technika, náhradné diely
    • Bez spoluúčasti
    • Pre fyzické aj právnické osoby (okrem záhradnej techniky, ktorú si môžu poistiť iba fyzické osoby)
  • Možnosti pre notebooky, počítače, tablety, TV, audio-video zariadenia, fotoaparáty, kamery, GPS, MP3, biela technika (malé a veľké spotrebiče), záhradná technika a náradie:
    • Predĺženie záruky o 1 rok
    • Predĺženie záruky o 2 roky
    • Predĺženie záruky o 3 roky
  • Možnosti pre mobilné telefóny:
    • Predĺženie záruky o 1 rok
  • Dôležité dokumenty: Poistné podmienky, Informačný dokument, Záznam o sprostredkovaní

Poistenie náhodného poškodenia a krádeže

  • Ako to funguje?
    • Preplatenie nákladov na opravu náhodného poškodenia
    • Nové zariadenie v prípade odcudzenia z uzamknutého priestoru a pri mobilných telefónoch aj v prípade vreckovej krádeže
    • Preplatenie nákladov na dopravu do servisu, diagnostiku, prácu technika, náhradné diely
    • Pre fyzické aj právnické osoby
  • Možnosti pre notebooky, počítače, tablety, TV, audio-video zariadenia, fotoaparáty, kamery, GPS, MP3, biela technika (malé a veľké spotrebiče):
  • Možnosti pre mobilné telefóny a smart hodinky:

Praktické informácie

Ako si objednať predĺženú záruku, či poistenie?
Pri každom výrobku, ku ktorému je možné objednať predĺženú záruku alebo poistenie, je možné vybranú službu "začiarknuť" v košíku alebo na stránke produktu.

Kto predĺženú záruku a poistenie proti poškodeniu a krádeži poskytuje?
Spolupracujeme s Allianz Assistance. Viac informácií nájdeš v poistných podmienkach.

Dokedy si musím predĺženú záruku a/alebo poistenie objednať?
Predĺženú záruku je možné zakúpiť najneskôr do 14 dní od dátumu uvedeného na faktúre alebo pokladničnom bloku. Poistenie poškodenia a odcudzenia je možné zakúpiť najneskôr do 1 dňa od dátumu uvedeného na faktúre alebo pokladničnom bloku. Najjednoduchšie je objednať si uvedené služby spolu s výrobkom. Ak si ich chceš dokúpiť po kúpe tovaru, napíš nám na [email protected]

Ako sa zarátava predĺžená záruka výrobcu?
Príklad - ak je k produktu 2-ročná zákonná záruka, 1-ročná predĺžená záruka od výrobcu a ty si objednáš predĺženie záruky o 1 rok, celková dĺžka záruky budú 4 roky. Predĺžená záruka od Allianz Assistance začne platiť ihneď po skončení zákonnej záruky výrobcu. Celková dĺžka záruky je však maximálne 5 rokov. V tomto príklade by teda nemalo zmysel objednávať 3-ročnú predĺženú záruku. Hoci súčet zákonnej záruky, záruky od výrobcu a záruky od Allianz Assistent by bol 6 rokov, platila by iba 5 rokov.

Ako budem postupovať, keď sa výrobok pokazí alebo poškodí?
Ak je výrobok ešte v zákonnej záruky, môžeš ho reklamovať u nás, alebo v servise výrobcu. Ak už zákonná záruka uplynula, kontaktuješ priamo Allianz Assistance a spolu s nimi dohodneš ďalší postup. Servis, ktorý výrobok opraví, vyberá poisťovňa. Nikdy preto nedávaj výrobok opravovať bez konzultácie s ich zákazníckou linkou.

Ako postupovať pri krádeži?
Krádež nahlás na polícií a kontaktuj Allianz Assistance. Pri mobilných telefónoch poistenie pokrýva krádež z uzamknutých priestorov a vreckovú krádež, pri ostatných tovaroch iba krádež z uzamknutých priestorov.

Čo ak bude výrobok neopraviteľný?
Dostaneš nový výrobok porovnateľných technických parametrov. Náhradný výrobok vyberá Allianz Assistance.

Aký je limit na preplatenie opravy?
Poisťovňa ti vyplatí náklady na opravu (alebo v súčte viacero opráv) maximálne do výšky obstarávacej ceny tovaru.

Čo ak tovar vrátim do 14 dní?
Nezabudni odstúpiť od zmluvy o poistení. Vrátime Ti celú sumu poistného.

 

Hups! Niečo sa pokazilo. Obnov stránku a skús to znova, prosím.